۱۳۸۸ اسفند ۲۹, شنبه

تولد همسر مهربانم( اول بهار)

بوی عیدی...

بوی عیدی بوی توت بوی کاغذ رنگی
بوی تند ماهی‌ دودی وسط سفره‌ء نو
بوی یاس جانماز ترمه‌ی مادربزرگ

با اینا زمستونو سر می‌کنم
با اینا خستگی‌مو در می‌کنم

شادی شکستن قلک پول
وحشت کم شدن سکه‌ء عیدی از شمردن زیاد
بوی اسکناس تا نخورده‌ء لای کتاب

با اینا زمستونو سر می‌کنم
با اینا خستگی مو در می‌کنم

فکر قاشق زدن یه دختر چادرسیا
شوق یک خیز بلند از روی بته‌های نور
برق کفش جفت‌شده تو گنجه‌ها

با اینا زمستونو سر می‌کنم
با اینا خستگی‌مو در می‌کنم

عشق یک ستاره ساختن با دولک
ترس ناتموم گذاشتن جریمه‌های عید مدرسه
بوی گل محمدی که خشک شده لای کتاب

با اینا زمستونو سر می‌کنم
با اینا خستگی‌مو در می‌کنم

بوی باغچه بوی حوض عطر خوب نذری
شب جمعه پی فانوس توی کوچه گم شدن
توی جوی لاجوردی هوس یه آب‌تنی

با اینا زمستونو سر می‌کنم
با اینا خستگی‌مو در می‌کنم


                                                                                     شهریار قنبری

۱۰ نظر:

کوچه خاموشی گفت...

سال نو مبارک . دوست عزیزو همراه و همفکرم ... سعی کن دیگه جوری بنویسی که فیلتر نشی همه عقیده تورو میدونن پس حضورداشته باش ولی آرام ...

ناشناس گفت...

سلام
اگر باطل را نمي توان ساقط کرد مي توان رسوا ساخت و اگر حق را نمي توان استقرار بخشيد مي توان اثبات کرد طرح کرد و به زمان شناساند و زنده نگه داشت

وظیفه ما است با تمام وجود خود برای هدفی که داریم تلاش کنیم.
ما هیچ وقت دوستان خود را فراموش نمی کنیم .
سال خوب و خوشی برای شما و خانواده محترمتان از خداوند خواستاریم.
سبز باشید و پایدار

mohsen گفت...

سال صبر واستقامت و ایستادگی مردم در برابر استبداد و دیکتاتوری مبارک
لینک شما ثبت شد خوشحالم می بینمت
عیدت مبارک

ایزدیار گفت...

سلام عزیز سال استقامت و پایداری بر شما مبارک باد.من نیز فیلتر شدم اما با"غرور آریایی1"برگشتم.لینک شما هم اصلاح شد.سبز باشی

ابلیس گفت...

برای تمام همدلی ات سپاس .

و این همیشه آواز من است.

این آخرین شعرم را نیز با من باش

ابلیس گفت...

برای تمام همدلی ات سپاس .

و این همیشه آواز من است.

این آخرین شعرم را نیز با من باش

شيرين گفت...

سلام سعيد عزيز
حلول سال نو بهار زيباي طبيعت بر شما فرخنده باد

گرتو سبزي سبزم
گر تو شادي شادم
من از شيريني تو فرهادم
وطنم ايرانم
عيد ان روز مبارك بادم
كه تو ابادي و من ازادم

باميد سالي سبز در ايراني ازاد و اگاه

موفق سرافراز و پيروز باشيد

سیامک گفت...

گر تو سبزی سبزم
گر تو شادی شادم
من ز شیرینی تو فرهادم
وطنم ایرانم
عید آن روز مبارک بادم
که تو آبادی و من آزادم
تولد همسر مهربانت مبارک
زنده باد آزادی

ali گفت...

سلام خسته نباشيد. وزیر امور خارجه مصر : اغلب کشورهای عربی

تمایلی به گفتگو با ایران ندارند.

دو دست آوردبزرگ88 حوادث89 را رقم خواهد زد !

ناشناس گفت...

همراه شو عزیز ......

ممنون بابت همه مهربونیات.....